Nieuws

Doel: Verbeter je conditie door wekelijks twee keer hard te lopen

Met de loopgroep kun je twee keer per week trainen aan je conditie door 6 of 10 kilometer hard te lopen. Er zijn twee groepen. De instap-groep is zeer geschikt om als beginnend loper te starten, maar ook wat ervaren lopers maken deel uit van deze groep. Je loopt 6 kilometer in een gematigd tempo, gemiddeld ongeveer 8 km/uur. De training wordt zo opgebouwd dat deze voor alle deelnemers goed te volgen is, maar wel voldoende uitdaging biedt voor alle deelnemers. Wanneer je toe bent aan een volgende stap kun je mee met de gevorderden-groep.

De gevorderden-groep loopt een ronde van 10 kilometer. Het tempo ligt iets hoger, ongeveer 10 kilometer per uur.

De training bestaat uit een rustig inlooptempo, rek- en strekoefeningen, een duurloop met intervallen, cooling-down en uitlopen. Door mee te lopen in onze loopgroep loop je nooit alleen. In alle gevallen geldt: samen uit, samen thuis.

De loopgroep doet regelmatig mee met recreatieve loopevenementen zoals Dijkensport, Promenadeloop en Zevenheuvelenloop. Een enkel lid waagt zich zelfs aan de marathon.

Tijdstip: Maandagavond 20.00 uur (6 en 10 km) en donderdagavond 19.45 uur (6 km) of 20.30 uur(10 km)
Locatie: Parkeerplaats Ridderweide-flat, Wadenoijenlaan Tiel

Onze sporten:

sportsportsportsportsportsportsportsportsport

Activiteitenkalender

zondag 30 dec
Betuwse Oliebollenrun

Nieuwsoverzicht

Sponsoren

sponsoren Ga naar betuwsschildersbedrijf.nl